what goes around comes around

 

BRUKAR DU KOMMA I TID:
haha.. ja om jag är SJÄLV kommer jag i tid, men jag ska ju alltid vänta på alla ochdå blir jag jämt sen...


HAR DU BRA KONDITION:
haha ne inte dirr


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

jag och soff ägde camwow nyss  


HUR KÄNNER DU DIG NU:
lat, borde plugga, orkar inte..



VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
svart och vit typ, hallå rött hår? kan inte ha färgglada kläder..


KAN DU LAGA MAT:
nepp, nudlar klarar jag (y)


VAD PLUGGAR DU:
commerce


BLIR DU BRA PÅ KORT:
tycker jag inte!


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
ja grinar väl varje jävla dag till gossip girl..



VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
haha ne jag grinar JÄMT till filmer och skit


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
ne inte dirr


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
vatten eller te typ


ÄR DU NYTTIG:
när jag vill

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
jafan några stycken


ÄR DU BLYG:

ibland


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
halv 12


VILKET DATASPEL SPELADE DU SENAST?
sims<3


VILKET DATASPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
sims<3


JAG SOVER:
på natten


VAD SA DU SENAST?
godnatt plutt


VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
gatufesten och air han jag bocka av 


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
beror på vad det handlar om

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
någon att muta till att skriva min psykologi


HAR DU SNYGGA SKOR:
endast


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
....


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
japp


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
inte det

HAR DU KÖRKORT:
ne


ÄR DU ENSAM NU:
japp


VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
helg!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0