put on your shades 'cause I'll be dancing in the flames

i en vecka i sträck nu har jag inte sysselsatt mig med något annat än att kolla på 90210
helt sjukt vilken bra serie det är
jag är riktikgt ledsen över att jag sett klart hela serien
på mindre än en vecka har jag sett klart den
jag har kollat konstant
på skolan
när jag äter
pratar i telefon
och allt vad jag nu gör
hela tiden
och jag har aldrig känt mig så rastlös i hela mitt liv som jag gör just nu
och ingenting i hela världen kommer att hjälpa
jag vill se mer nu!
nu på dirren
men det känns som det kommer att ta hundra år innan nästa säsong kommer ut
jag mår alvarligt dåligt
den som aldrig sett 90210 måste kolla
världens bästa serie lätt
älskar den
mer än allt
den är bäst
bättre än allt annat
det känns som om att jag inte har något liv längre
jag är fett deprimerad
ska kankse börja kolla om?
jo blir nog bäst så
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0