life ain't coming back for you

vet att jag upptaterar uppdaterar? eller hur fan det stavas, kunde inte bry mig mindre
men iallafall vad jag gör det dåligt.
hehe typ en gång i månaden
och då jag gör det klagar jag bara..
hehe men jag har ju inget vettigt att skriva så varför inte..
..
.
..
..
.
måste btw göra så för att det ska bli mellanrum mellan raderna
fattar inte varför
asfult blir det
därför jag aldrig vill skriva....  säger vi åtminstone
ne men ni ser ju, ser ju ut som en påse med hundbajs
lesstjej_93 mitt nya lunarnamn
fan vad jag saknar lunar<3<3<3
.
.
jag saknar att göra min fina lunarpress, jag var asgrym på att göra lunarpressar
jag saknar att skriva i varandras gästböcker
jag saknar att på vänner kunde man ha såhär typ fem "bästa vänner" där det visades bild och grejjer
jag saknar dom här små figurerna man kunde hä på vännerna och vilka grupper man kunde placera don i, haha jag kom ihåg att jag placerade biffen i en grupp som hette typ "Festis" haha?? men asroligt ju!!
jag saknar dom här fina filmerna man gjorde till varandra och la upp på lunar
saknar lunarchatten
lunarliven
saknar hela lunar
lunar in my <3
men nu är ju lunarborttaget och istället finns nått jälva skit som heter typ ls8.se??
vafan är det saknar min lunarstorm.se <3
.
.
jag saknar allt egentligennnnn
jag vill vara 13 barre igen och få en fittans jävla fortisfylla
jag vill vara den skrikande fjortisen alla vill döda
jag vill gå på nivrena<3
men nej det gör jag ju inte, synd för mig
(in your face bitch)
ahaa jotack jag vet!!
hatar att lyssna på gamla låtar
typ som
go shopping, fest i nacksta, granloholmsrebellen, sång om ingenting, karatefylla, heydär, fingret, cutta dom, och alla anton och affe, allla mer med ken ring och jaaaa ni vet, gammlåtar som man lyssnade på under den perioden
när man var en skitunge som inte lyssnade på någon
saknar alltihopa
mår dåligt av att bli gammal
vill inte
vill vara 13 år och gå i sjuan på nivve
tänker stanna här i mitt liv nu
tack o hej
tänker aldrig i hela livet gå vidare!!
varför ska jag?
bli fan bara värre och värre
..
.
.
fyller fan 18 snart med
och jag har aldrig haft så mycket ångest över något som jag har över min 18årsdag
jag vill inte fylla 18
jag vill inte bli myndig
jag vill inte ta ansvar
jag vill inte alltid bete mig rätt
jag vill vara ung och dum
precis som jag alltid ha varit
precis som jag alltid skulle vilja vara
ofta jag kan bli gammal och erfaren redan nu?
jag skulle kunna offra allt för att slippa
jag skulle kunna skita i att gå på krogen i resten av mitt liv
jag skulle kunna skita i alkohol, ciggaretter och allt!!
för att få bli linaberglund f13 på lunar, klass 7c2 nivrenaskolan!!
.
.
jag vill inte gå vidare
jag vill inte att alla ska flytta vidare
att splittras från mina vänner (mer än jag redan gjort)
jag vill inte det..
jag vill inte ta studenten
för gör jag det
vill jag flytta
och vad händer sen då?
jo man träffar nån jävla kille
sen sitter man där med villa, tre barn, volvo och hundjävel
alla fina minnen man har bleknar mer och mer
tills man blir dement och lever varje dag som om den vore den första
och sen då??
JAG VILL INTEEE
vill skrika ut det så att alla fattar typ.
men nu känner jag att det här inlägget är alldeles för långt
inte för att någon i hela världen ens orkat läsa ända hit
men ändå
puss o pill lina berglund 13år 7c2 nivrenaskolan
BILDBOMB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0