hold your head up high, and this pain will die

nu är det för att klaga igen
som vanligt
är det någon annan anledning
nixpix!!
.
men jag är asless
min skoldota sluta funka igår?
jaha, jag satt och spela spel och då dorma den jäveln
a och så tog jag med den till skolan och lämna den till datateknikern eller vad det heter
så när krille prova så funkade det galant
så jag ba jaha aja
så kommer jag hem nu och ska ladda ner one tree hill och 91210 och kolla på det hela kvällen
tror ni att datajäveln startar då eller?
nej förmodligen inte
så jävla less nu
så är jag ledig imorgon också
och då skulle jag plugga har jag bestämt
det går ju skitbra utan dator
ne inte det heller
rip min skoldota
fast ioförsog så har jag hatat dig från första stund
men jag kommer att sakna dig anyway
.
så nu sitter jag iallafall på sofias dota
och det känns som en den ska brinna upp när som hellst typ..
kokhet är den
sen kommer det upp en massa varningsrutor hela tiden
den är ju inte kry sattsäga
men nu har oth avsnitten laddat klart så nu ska jag nörda ett tag
peace and love


du är världens bästa och jag saknar dig så enormt mycket min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0