you'll be surprised to know how far you can go from the point where you thought it was the end

Dag 1 - En bild på mig när jag var liten
Dag 2 - Tre sidor som jag ofta är inne på
Dag 3 - Två bilder som gör mig glad
Dag 4 - Låtar jag kan lyssna på flera gånger
Dag 5 - Min favorit film när jag var liten
Dag 6 - Min absoluta favoritlåt
Dag 7 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 8 - Två saker jag längtar efter
Dag 9 - Nytagen bild och 10 faktapunkter om mig



1. Sova
2. Kolla på film
3. Spela sims
4. Festa
5. Kolla på massa olika serier
6. Hänga med mina vänner
7. Umgås med mina syskon
8. Gååå typ, alltså när man gör det frivillgt, hatar att gå till bussen t.ex.
9. Gå på bio
10. Käka kvällsfika

jo det var ju det då
menr hur enkelt är det att komma på bara sådär då?
ne inte lätt alls
men jag var faktiskt helt ärlig japp det var ja!
men nu ska jag se no ordinary family
peace and love


du är bäst, och jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0