just because something good ends doesn't mean something better won't begin

Dag 1 - En bild på mig när jag var liten
Dag 2 - Tre sidor som jag ofta är inne på
Dag 3 - Två bilder som gör mig glad
Dag 4 - Låtar jag kan lyssna på flera gånger
Dag 5 - Min favorit film när jag var liten
Dag 6 - Min absoluta favoritlåt
Dag 7 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 8 - Två saker jag längtar efter
Dag 9 - Nytagen bild och 10 faktapunkter om mig

tjenis penis mina fin vänner!!
vaknade för ett tag sen, runt halv 11 faktiskt
droma fort som fan till filmen vi slog på igår
men vi såg klart den idag, den var grym
one missed call
sen såg vi funny games
haha kungbra var den!!

men iallfall, min favvofilm som liten var nog alla disneyfilmer
älskade dom!!
och kom håg en film som jag såg jämt
hanlade typ om två pingviner som försvann typ
vet inte vad den heter, men kom ihåg att en av pingvinerna hette pelle
haha den var grym!

ikväll äre krök också! nice skare bli
men nu ska jag duscha,
har städat som en dåre

peace and love



pelle pingvin hette den, haha hittade en bild på den <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0