definition of forgiveness: the perfume a flower leaves on the shoe that crushed it

Dag 1 - En bild på mig när jag var liten
Dag 2 - Tre sidor som jag ofta är inne på
Dag 3 - Två bilder som gör mig glad
Dag 4 - Låtar jag kan lyssna på flera gånger
Dag 5 - Min favorit film när jag var liten
Dag 6 - Min absoluta favoritlåt
Dag 7 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 8 - Två saker jag längtar efter
Dag 9 - Nytagen bild och 10 faktapunkter om mig

jag längtar först och främst till sommaren, ledigt från skolan, jobba och tjäna pengar och frmaförallt utomlands<3<3

och sen så längtar jag grymt mycket tills jag tar studenten, skolan tar upp hela mitt liv och jag hatar den, så otroligt skönt det kommer att bli, fast jag vvet ju ioförsig att jag kommer att måste plugga vidare, men inte direkt efter..

sen så längtar jag självklart efter fler saker, fast inget jag kan ta upp tror jag
men längtar fett!!!


längtar fett tills min älskling kommer hem också!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0