you will end up in hell

längsta tio dagarna jag någonsin har levt
hehe, men har ingenting att skriva
så vafan ska jag skriva för?
nu vill jag bara skriva av mig för att jag är så jävla förbannad!!
jag förstår värkligen inte hur vissa människor tänker ibland?
hur människor kan vara så jävla iskalla och inte bry sig ett dugg om andras känslor?
hur kan en människa som var SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR bra gå till att bli
SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR värdelös?
va? för det är precis vad du har blivit?
du har blivit ett slisk som förstör andra människors liv?
vafan är ditt liv värt när du förstör andras.. zero
jag skäms över att jag en gång skyddat dig, mot dig själv..
du är precis likadan som personerna du värderade som svin förra året
jag trode inte att det var möjligt men du sjunker längre ner för varje jävla dag som går
jag undrar värkligen när du kommer vakna upp och inse vad i helvete du gjort med ditt liv
du kommer ångra vartenda jävla steg du tagit det senaste året
och egentligen borde jag tycka synd om dig..
för människor som behandlar andra på det sättet du gör mår psykiskt dåligt..
men du är inte ens värd att tycka synd om
för tro mig, jag har tillägnat alldeles för mycket tid till att tycka synd om dig
och jag kommer inte att lägga ner en minutjävel på det igen
jag skiter i vad du gör och var du hamnar..
för helt jävla ärligt
det finns ingen på jorden jag värderar lägre än dig jusst nu, ingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0